perjantai 2. elokuuta 2013

Aye aye captain!

Kyllä, jälleen uusi Hell Bunnyn mekko. Serkullani on tällainen punaisena ja olen jo pitkään haaveillut sovittavani tätä, mutta en koskaan sovittanut, koska tiesin, että jos se istuu se lähtee mukaan. Sadesäällä menimme kaupunkiin ostamaan kenkiin päkiä- ja kantapäälappusia, jotta Lola Ramonat sopisivat paremmin jalkaani ja siinä samalla tuli käytyä wannabe:lla, koska Janina halusi niittejä pikkusiskolleen. Hän sai taivuteltua minut sovittamaan mekkoa ja niinhän siinä kävi, kuten pelkäsinkin, että mukaan se lähti.

Kesä ei ole vielä ohi ja olen ostanut... neljä fiftarimekkoa. Apua. Taisin hurahtaa täysin tähän tyyliin. Kyttään Pinup Garagen sivuja tarjouksien ja muiden juttujen toivossa ja haaveilen vielä yhdestä mekosta, punaisesta Regina-mekosta, jollainen minulla siis on mustana ja kellohelmaisena. Ja ei, en aio sitä mekkoa ostaa, koska minulla ei suoranaisesti olisi ollut varaa ostaa tätäkään.

Kaupassa joku tuntematon nainen tuli sanomaan minulle, että minulla on ihana mekko. Ei siis ollut täysi turha ostos ja pönkittää sopivasti egoani saada kehuja tuntemattomilta. Voin sanoa, että luulin kuolevani kuumuuteen mustassa paksukankaisessa mekossa ja petticoatissa, mutta yllättäen tällä oli oikein mukava olla sellaisessa 23 asteen säässä. Ainoa paikka, johon meinasi läkähtyä oli auto, mutta sinne olisi läkähtänyt vaikka alusvaatteissakin.

Kuvailin ennen tyyliäni jotain rockin ja gootin väliltä, mutta nyt pinup alkaa vallata alaa... En silti aio luopua vanhoista vaatteistani, mutta asiat, joita en koskaan olisi voinut kuvitella pukevani (sailoriteema, pilkut, pallot, kapeat raidat) ovat yhtäkkiä juuri niitä, joiden perään kuolaan.

Onko joku muu yhtäkkiä vain saanut pontta vaihtaa tyyliä kokonaan uuteen tyylisuutaan?

1 kommentti: