keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Suku on paras

Rakas Paawoseni tuli kaupunkiin työhaastatteluun. Visiitti on lyhyt, joten käytimme hienosti aikaa hyödyksi melkein heti bussista ulos päästyä pari kuvaa nappaamalla.
Haastattelu meni vähän niin ja näin, minä eteisessä salakuuntelemassa, eikä Paawokaan oikein tiedä miten tehdä, kun Tampereellakin saattaa työpaikka odottaa. Hyvät ja huonot puolet ovat oikein kunnolla vaakapuntarissa, koska poikaystävä olisi kesän Tampereella ja minä täällä. Sitten on vielä se, että maistuuko aamuvuorot vai ilta-/yövuorot? Ja ylipäänsä se hyväksytäänkö häntä kyseiseen pestiin.
Mitä mieltä te muut ihmiset olette, jos voisitte valita? Tekisittekö mieluummin töitä aamusta iltapäivään vai iltapäivästä yöhön?

Joka tapauksessa minä olen tyytyväinen, että näen serkkutyttöäni. Se on aina, että sitä odottaa kuin kuuta nousevaa, kun näkee parhaan kaverinsa. Mistä tulikin mieleeni, että meillä on varmaan hyvin sukuorientoitunut suku - hengaan yleensä pikkuveljen ja tilaisuuden tullen myös serkun kanssa :D Ja mummolle menee sitten isän sisarukset kaikki vuorollaan, ja oikeastaan kaikki muutkin sukulaiset siltä puolelta sukua.

Kävimme tänään kaupungilla hengaamassa ja totesin myös toisen sukuun liittyvän asian jälleen kerran: olemme me vaan perkeleen kovaäänisiä. Ymmärsin ensimmäistä kertaa Paawon kailottaessa vieressäni miltä poikaystävästäni mahtaa tuntua, kun ukkoni aina yrittää sanoa, että "hys hys Maawo, elä huua. Mie oon ihan vieressä!"
No, minä en sanonut samoin, tyrskin vain hiljaa vieressä. Aion olla kovaääninen vastedeskin.

4 kommenttia:

  1. Mä tekisin mielummin päivällä töitä! Mun unelma olis kuitenkin tehdä aina 6-14 ja välillä 14-22 vuoroja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tekisin mielelläni päivällä, jos voisin valita tai jos olisi töitä ylipäänsä :D En tosin ehkä noin varhain, koska en ole yhtään aamuihmisiä. Vuorotöissä neuroottisen ihmisen rytminikin menee sekaisin.

      Poista
  2. Onpas kiva asu :) Mulla on jo ähky ns. blogivaatteiden suhteen, kun kaikilla on yhtä ja samaa päällä ja sitten kaikki vaan kehuu kilvan toisiaan eikä kukaan kysy, että missä on persoonallisuus! Onneksi sulla on oma, persoonallinen tyyli. Voisin muuten itsekin pukeutua juuri noin, persoonallisesti, tyylikkäästi ja vähän rokisti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tainnut aina olla vähän oman tien kulkija, mutta nykyään on vahvasti tuo fiftari/pinup/rockabillytyyli iskenyt :) Jaksaisi vaan tukkaa laittaa, niin hyvä tulisi.
      Näissä "normiasuissa" ei ole niin just, tykkään mekoista eniten. Jotenkin olen aina karsastanut perinteistä massamuotia itselläni, enkä ole koskaan sopinut mihinkään muottiin.

      Poista